27/01/11

Fumuts sul 1511 al Premi Friûl

Ai 4 di Dicembar dal 2010 a Udin, intun Palamostre sfodrât di int, si è tignude la serade finâl di Musiche, là che si à vût ancje la premiazion de sezion fumuts dal Premi Friûl inmaneât di Radio Onde Furlane che e jere dedicade dal riviel de Joibe Grasse dal 1511.
La vitorie e je lade a Guido Carrara (chi dongje si pues viodi juste un tocut dal so lavôr), ma a son stâts segnalâts ancje altris dôs oparis cemût che si pues lei tes motivazions de jurie che si publiche chi disot:


"Sielzi il vincidôr de sezion fumuts dal Premi Friûl nol è stât par nuie facil parcè che i lavôrs presentâts a vevin ducj elements di interès. Di fat, ancje chei lavôrs che no jerin ancjemò dal dut madûrs, a mostravin però bielis invenzions intal svilup dal sogjet e dai tescj. Par chest o volìn fâ i compliments a ducj i partecipants e l’auguri par lâ indenant su cheste strade.
Sul front dal disen la jurie e crôt just di segnalâ il lavôr pardabon professionâl metût adun di Lorenzo Manià. Une segnalazion particolâr e va po al lavôr di Fabio Varnerin e Nicola Angeli, sei pe origjinalitât intal svilup de storie, sei pe cualitât dal disen.
Tant che vincidôr dal Premi Friûl 2010, sezion fumuts, la jurie e à sielzût il lavôr di Guido Carrara che al à savût meti adun la cure pai disens e un ûs siôr dai colôrs cu la poesie dai tescj."

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.