Vinars ai 5 di Avost, a nûf di sere (21.00), alì dal fuartin venezian di Vençon si varà un gnûf apontament cun "Contecurte 1511". La iniziative e viôt adun la Associazion 1511, la Ostarie leterarie Contecurte, Radio Onde Furlane, il Sportel intercomunâl pe lenghe furlane dal Glemonàs, il Comun e la Pro Loco di Vençon.
Ancje chest viaç "Contecurte 1511" e à cjatât acet intun sît pardabon inmagant, ven a dî il fuartin venezian di Vençon che nol è tant che al è stât restaurât. Tal câs però che al ves di jessi brut timp l'apontament si tignarà alì dal palaç dal Comun di Vençon.
Il riviel dal 1511 al sarà inmò une volte il protagonist di une schirie di storiis metudis adun inte suaze dal progjet leterari di Contecurte. Chestis contis - daûr tradizion une e je simpri fate di pueste pe ocasion e leade al teritori là che si davuelç la iniziative - a saran proponudis intune cun tocs di cronichis dal '500, cun contis popolârs e cun fruçons di aprofondiment storic. A compagnâ il public dilunc vie de serade a saran lis vôs di Raffaele Serafini, Checo Tam e Carli Pup. Cun di plui, cheste volte, la serade e sarà ancje compagnade de musiche sunade di Marco Tomasin.
Nessun commento:
Posta un commento
Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.