Sabide ai 28 di Mai a sîs e mieze sot sere (18.30) alì de sale esposizions dal Visionario di Udin si scree "Riviei di ingjustri", la mostre des taulis origjinâls dai fumuts che a àn partecipât ae edizion 2010 dal Premi Friûl di Onde Furlane che e jere dedicade ae Joibe Grasse dal 1511. La iniziative e je inmaneade di Informazione Friulana / Radio Onde Furlane e de Associazion 1511 cul jutori dal assessorât pe culture dal Comun di Udin.
Dentri di "Riviei di ingjustri", in plui des contis a fumuts metudis adun di diviers autôrs (Guido Carrara; Lorenzo Manià; Nicola Angeli e Fabio Varnerin; Emilio Bertossi; Eleonora Spizzamiglio; Enrico Tomasi; progjet MaMaRuTo) pal Premi Friûl, si podaran viodi ancje des taulis origjinâls di Luigino Peressini, l'artist furlan che cul so "Vitis di un vilan salvadi" al è stât il prin a cubiâ fumuts e Joibe Grasse dal 1511. A compagnâ il materiâl ilustrât a saran ancje des notis storics che a permetaran di insuazâ miôr causis e davuelziment dal riviel.
La mostre e restarà vierte fin ai 11 di Jugn cui oraris de sale esposizions dal Visionario, ven a dî plui o mancul di cuatri tal dopodimisdì a nûf e mieze di sere (16.00-21.30). Inte figure si viôt un particolâr di une des taulis di Lorenzo Manià.