22/02/11

Il program dal Comun di Udin pe Joibe Grasse


Il Comun di Udin al à comunicât ta chestis zornadis il program des iniziativis che a saran inmaneadis par ricuardâ i cinccent agns dal riviel de Joibe Grasse dal 1511.
I apontaments a son di gjenar diferent - si va des mostris ai spetacui teatrâi, des visitis vuidadis ai incuintris di divulgazion - e si inviaran vinars ai 25 di Fevrâr par lâ indenant fin in Astât. Dut câs, par un cuadri plui in detai des iniziativis si pues lâ a viodi achì.
Tal comitât organizadôr metût adun de aministrazion comunâl udinese e à puartât il so contribût ancje la Associazion 1511, adun cu la Universitât dal Friûl, cul Archivi di Stât e cu la Academie udinese di Siencis, Letaris e Arts.
Tra i apontaments in program, intune cu la cooperative Informazione Friulana, la Associazion 1511 e à curât in particolâr la mostre "Riviei di ingjustri" che si davuelzarà alì de sale esposizions dal Visionario dai 28 di Mai ai 11 di Jugn. Si trate di une mostre dai fumuts dedicâts al riviel dal 1511, ma su chest argoment o varìn dal sigûr ocasion di tornâi parsore plui indenant.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.