25/02/11

A Murùs al torne il riviel de Joibe Grasse

Inte suaze des iniziativis metudis adun pai 500 agns dal riviel popolâr de Joibe Grasse, sabide ai 26 di Fevrâr a vot e mieze di sere (20.30), alì dal Auditorium comunâl "Riedo Puppo" di Murùs (che si cjate alì dal centri scolastic dilunc de strade jenfri Murùs e Breçà Disore) si varà la prime presentazion di "1511 Il Friûl de Joibe Grasse".
Si trate di une publicazion de cooperative Serling che e met adun une mape dal riviel disegnade dal artist Luigino Peressini e un librut bilengâl furlan / inglês curât di Carli Pup là che a son dentri lis peraulis clâf che a segnin il riviel de Joibe Grasse.
La publicazion e ven presentade dai doi autôrs cul compagnament dal Grup Strumentâl "S. Margherita" direzût dal mestri Orfeo Venuti che al proponarà tocs di musiche rinassimentâl e composizions origjinâls.
La iniziative e je nassude de colaborazion tra il Comun di Murùs, la Associazion 1511, la cooperative Serling e il grup strumentâl "S. Margherita". Si trate dome dal prin apontament dedicât al 1511 inmaneât de aministrazion comunâl di Murùs, massime in gracie de sensibilitât de assessore Albina Montagnese. Altris iniziativis a son za in program intai mês di Avrîl e Mai.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.